1. Təyinatın məqsədi və əsasları:

Bu prosedur, fakültə sədrinin təyinatının şəffaf və ədalətli bir şəkildə həyata keçirilməsini təmin etmək məqsədi daşıyır. Təyinat prosesi tələbələrin liderlik və təşkilati bacarıqlarını qiymətləndirməyi hədəfləyir.

2. Namizəd olmaq üçün tələblər:

  • Namizəd yalnız qeyd olunan fakültədə təhsil almalıdır.
  • Təhsil ili və akademik göstəriciləri (ÜOMG) tələblərə (71+) uyğun olmalıdır.
  • Fakültədə aktiv şəkildə iştirak etmiş və liderlik bacarıqları göstərmiş namizədlərə üstünlük veriləcək.
  • Namizədin əvvəlki təcrübələri nəzərə alınacaq.

3. Təyinat prosesi:

  1. Qeydiyyat:
    • Namizədlər qeydiyyat üçün 2 həftə müddətində müraciət edə bilərlər.
    • Qeydiyyat forması doldurulmalı və sənədlər (CV) onlayn platformada təqdim edilməlidir.
    • Hər bir namizəd müraciət göndərdikdə təqdim etdiyi məlumatların düzgünlüyünü təsdiqləyir.
  2. Sənədlərin yoxlanılması:
    • Təqdim edilən məlumatlar təyin edilmiş komitə tərəfindən yoxlanılır.
    • Məlumatların tamlığı və düzgünlüyü təmin edildikdən sonra namizədlər növbəti mərhələyə keçir.
  3. Müsahibə və qiymətləndirmə:
    • Namizədlər müsahibə mərhələsinə dəvət edilir. Müsahibə mərhələsində namizədlər aşağıdakıları nümayiş etdirməlidir:
      • Liderlik bacarıqları və rəhbərlik təcrübəsi
      • Fakültə üçün konkret inkişaf planları və təkliflər
      • Problemləri həll etmə qabiliyyəti
      • Komanda ilə işləmə bacarığı
    • Müsahibə komitəsi namizədləri qiymətləndirir və qərar verir.
  4. Seçim və təyinat:
    • Müsahibə mərhələsindən sonra ən uyğun namizəd seçilir.
    • Təyinat prosesi fakültənin rəhbərliyi və təşkilatın ümumi sədri tərəfindən təsdiq olunur.
    • Seçilmiş şəxsə məlumat göndərilir və təyinat haqqında məlumat verilir.

4. Təyinatın təsdiqi və məlumatlandırma:

  • Seçilmiş şəxsə fakültə sədrinin vəzifələrini yerinə yetirmək üçün e-təyinat kitabçası təqdim ediləcək.
  • Seçimlər bitdikdən sonra İnnovasiya Şurasının növbədənkənar iclası çağrılır, təyinatlar barədə geniş məlumat verilir.
  • Seçilməyən namizədlərə məlumat göndəriləcək və digər aktiv vakansiyalara uyğunluqları yoxlanılacaq.

5. Təyinatın ləğvi:

  • Əgər təyin edilmiş şəxs vəzifələrini yerinə yetirməzsə və ya fakültə kodeksinə uyğun davranmazsa, İnnovasiya Şurasının qərarı ilə təyinat ləğv edilə bilər.
  • Əlavə olaraq, namizədin fəaliyyət göstəriciləri və əlaqədar məsələlər təhlil ediləcək.

6. Tədbir və hesabatlar:

  • Seçim və təyinat prosedurunun yekunları ilə bağlı rəsmi hesabat hazırlanacaq və təqdim ediləcək.
  • Təyinatdan sonra sədrin fəaliyyətinə dair müntəzəm hesabatlar tələb olunacaq.

Qeyd: Təyinat proseduru fakültə daxilində şəffaflığı təmin etmək məqsədi daşıyır. Hər bir namizədin bərabər imkanlara malik olduğu və seçim prosesinin ədalətli şəkildə həyata keçirildiyi təmin ediləcək.